21 Eylül 2010 Salı

memeler

birden geceliğini çıkarıp yanıma geliyor şehir
ve ben bunu yine gecikmeli olarak görüyorum
yatırıyorum ve ''bana pezevenk de ulan'' diyorum
gonca kitap parası için çocuklara memelerini gösteriyor okul tuvaletinde
ben bunlara rağmen kimseye kızamıyorum

yazıp üstünü karaladığım isimler var elbette
yaşayıp hatırlamıyorum dediklerim var
delikanlılığa pek yakışmaz zaten kendisi bende pek yer bulmaz
ana avrat sövgülerim var
ve bütün bunlara rağmen ben kimseye kızamıyorum

ölmenin bile kendince bir güzelliği var
kaptan çoktan ölmüş
''bana ibne de ulan'' diye bağırıyor
kaptan ölse de kurtulsa
''bana kendimi ver ulan'' diye bağırıyor

sonra memelerin çıkıyor ortaya
sonra ben rüya gördüğümü anlıyorum
sonra ağır küfürler ediyorum
çok bir şey değil
sadece memelerini alıp gitmeni istiyorum

anakaraya yaklaşırken sevişeceği fahişelerin hayalini kuran kaptan ağlıyor
''bana yeni bir hayat ver ulan'' diyor
tanrı hazretleri elbette bunu pek sallamıyor

sonra dudakların çıkıyor ortaya
en fazla öpülmeye muhtaç yerlerinden
sonra rüyada olmadığımı farkediyorum
bir yere yığılıyorum muhtemelen ve sonrası gelmiyor
sonrası yok işte
ben zaten sadece memelerini alıp gitmeni istemiştim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder