11 Kasım 2010 Perşembe

kırık

bilincimin tamamen açık olduğunu söyleyemem. sokakta bir yerdeyim. kaldırımın birine çöküp kaldım. 5 metre ötemdeki kusmuğuma bakarken bünyemin kaldırmakta zorlandığı her şeyi böyle dışarı çıkarabildiği bir yaşamın hayalini kuruyorum. yani düşünsene kalbin çok kırılıyor. çok üzülüyorsun. ama parmağını küçük diline kadar sokup kustuğunda her şeyden kurtuluyorsun. kendini gereğinden fazla yalnız bıraktığın her an kendinden gereğinden fazla uzaklaştığın anlardan biridir. nereden devam etmem gerektiğini bilmiyorum.

kafamı kaldırıp karşı apartmanın griliğine kilitleniyorum ve bu zihnimde anlamı olmayan bir sürü şey canlandırıyor. içimdeki sıkışmışlık hissini apartmanların bu kadar sıkışık yapılmasına bağlıyorum. bütün bunları düşünürken az ötedeki kusmuğum yavaşça kurumaya başlıyor ve yüzeye yapışıyor.

buna eş zamanlı olarak arka sokakta pezevengin biri bir orospuyu öldürüyor. neden öldürdüğünü tam olarak göremiyorum ama pek de önemi olduğunu düşünmüyorum.öldürdükten sonra suratına tükürüyor. hemen ardından ne bok yiyeceğini düşünmeye başlıyor. bir sigara yakıyor ve sanki lise tuvaletinde hocaya yakalanmadan bitirmesi gerekiyormuş gibi hızlı hızlı çekmeye başlıyor. telefonunu çıkarıp başka bir pezevengi arıyor. ''öldürdüm orospuyu. gel de leşinden kurtulalım.'' bu konuşmada hiç isim geçmemesi kimsenin garibine gitmiyor.

buna eş zamanlı olarak arkamdaki apartmanda bir baba ona eşcinsel olduğunu itiraf eden oğlunu dövmeye başlıyor. ara vermeden dakikalarca dövüyor. sonra birden kilitleniyor. bir süre öyle kalıp sonra da kurtulması gereken bir virüsmüş gibi oğluna bakıyor. kan içinde kalmış ellerine bakıyor. odasına gidiyor. odasından hiç çıkamayacağını kimse tahmin etmiyor. eşcinsel oğlu bavulunu toplayıp evden ayrılıyor. böyle olduğu için üzgün değil. yaşanması gerekenlerin yaşanacağını düşünüyor. babası öldüğünde her şeye rağmen cenazesine gidiyor. üzgün değil. anlamlandırmaya çalışmaktan çoktan vazgeçmiş.

buna eş zamanlı olarak tabancamı çıkarıp arkamdaki binanın bahçesine atıyorum. birden ölesim geliyor. susuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder