15 Ocak 2011 Cumartesi

romantik

ah! pardon. az önce yine dünyayı ellerimden düşürdüm. bu düşürmelere iş kazası dersek kimsenin kalbi kırılmaz herhalde. hoş ben dünyayı düşürdüğümde mutlaka içinden bir şeyler kırılmıştır. aslında bu kazalar hoşuma da gidiyor. ismini bilmediğim bir sürü insanın kendi halinden sıkılıp kafayı yediğinin farkındayım.bunca delinin arasında akıllı kalmaya çalışmak delilik değil midir?

bu sırada senin ağır küfürler ettiğini biliyorum. dudaklarını falan boyuyorsundur bir yandan muhtemelen. vişne çürüğü... son olmasını istediğini tahmin etmem zor değil. tahmin edilmesi zor olmayan şeyler var. geçtiğin sokakları binalarının beni görünce başlarını öne eğmesinden anlayabiliyorum mesela. yürüdüğün yollarda medeniyet tarihi boyunca kimler yürümüştür sence?

acaba kış mevsimi neden var? bu kadar çok sevmem varlığını sorgulamayacağım anlamına gelmiyor elbette. az önce tenim tenine değdi; ne güzel oldu! bir kapı açıldı sonlu bir sonsuzluğa farkındayım.

tam kapıdan çıktığında bir yağmur yağar belki. bir yağmur yağar, ıslanırsın. romantik falan değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder