12 Ocak 2011 Çarşamba

yanlarım ağrıyor

o sırada birilerinin susması gerekiyor. bazı kaldırımlar biliyorum,taşlarının çizgileri yok. yürümek hiç zevkli değil. neyse anlamsızlığa dönelim. dedim ya tam da o sırada birilerinin susması gerekiyor. olduğu yerden o kadar uzağa taşıdık ki kelimeleri yeni anlamları hiçbir şeyi çözmeye yetmiyor. belki de çözülmesi gereken bir şey yoktur. ben ara sıra götümden uyduruyorum böyle şeyleri farkındayım.

bazı ağaçlar biliyorum gölgeleri çok uzağa düşüyor. bazı insanlar biliyorum gölgelerini kaybetmişler. hayatın boyunca bir sadece bir gölge olabileceğini düşünen var mı hiç? biraz abartıyor muyum sanki? neyse siktir et. konusuzluğa dönelim.

eskidikçe değer kazanan şeyler var. bir de eskidiği hiç anlaşılmayan şeyler var. hani şu kahverengi olanlar.ölünce anlam kazananlar var. bir de ölümsüz olanlar var. belki de hiç pıhtılaşmıyorlar. biliyorsun bazı gezegenler var, ana ışık kaynakları gözlerin. susmam mı gerekiyor? ya anne yat uyu işte uykum yok benim. ne? tamam sıkı giyindim zaten. grip olmanın en kötü yanı sigara içememek. annem bu işe çok seviniyor. kimlerin cenneti kimlerin cehennemi olur ve giriş kartı olarak ne kullanılır?

bazı gölgeler var. güneş niyetine seni kullanıyorlar. biraz kızgın mı olmam gerekir? bir aksilik olabilir; farkındayım. ben bütün sorularımı o meşhur çakmak cebime koyuyorum ve susuyorum tekrardan.

çünkü ben bunlara rağmen, bir türlü kimseye kızamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder