12 Ağustos 2010 Perşembe

boyama hayatı

o kadar güzel bir gökyüzü çizdim ki o kadar olur.hafif eşcinsel oldu mor bulutlar falan ama olsun renkler bazen güzeldir. e tabii aslında her şey bazen güzeldir. uyandım ve uyuduğum yere yabancı kaldım. bunca zaman bir sabah uyandığımda her şeyin değişeceğine inandım. evet godot çok popüler bizim nesilde. gelmemesi kendisinden de popüler nedense. ben de bir gökyüzü çizdim. bir tane kapı koydum sol tarafa ve evet o kapı ben nereyi istersem oraya açılacak. henüz karar vermedim. kendime o an lacivert diyesim geldi. evet evet lacivert oldum birden. dokunduğum her şeyi kendime benzetmek istedim ama sonra bu istekten vazgeçtim.

karanlıktım ve karanlığımdan utandım. birazcık aydınlanmak için beyazın peşine düştüm. yalan söyledim nerden anladın? yok düşmedim çünkü kendimi yola çıkamayacak kadar güçsüz hissediyordum. bekledim. birkaç kere kapı çalındı ama baktığımda kimseyi göremedim. ondan sonra bir gün kapıyı tıklattı biri. zili kullanmadı. gittim, kapıyı açtım ve onu gördüm. beyaz olduğunu söyledi bana. inandım. yetmedi. yetiremedim...

gökyüzüme oturdu ve soyundu. birden soyunduk ve çıplak kaldık. bu çıplaklıktan utanmadık. her yerimize dikkatlice baktık. evet seviştik verenk değiştirdik. karıştık. aynaya gittim ve hala karanlıktım. yetmemiş demek ki. yetirememişim.

o kadar güzel bir gökyüzü çizdim ki görsen aklın durur. uyudum ama uyanıklığımdan kopamadım. muhtemelen aklımda filme giremeyen birkaç sahne kalmıştı. ve gökyüzüne ayaklarımı sallandırıp oturduğum bu sahne beni fazla tedirgin etmişti. daha güzeli olmayacakmış gibi. beyaz zaman zaman geldi ve birkaç kere de beni çağırdı. kısa molaları birleştirip geniş zamanlar yarattım. yetmedi.

kanadı ve gökyüzümü kana buladı.. hemen orada parmağımı kesip kanını içime akıttım. bulutlara bulaşan kanları içtim. bayağı içtik. sek ve 2 buzlu...

yani anlayacağın o kadar güzel bir gökyüzü çizdim ki anlayamazsın. evet anlamadın. bir kapı çizmiştim. kapının dışına hiçliği koydum ve seni o kapıdan dışarı çıkardım. ve bu lanet temmuz gününde uzun zamandır olmadığım kadar rahatladım. hafifledim ve gökyüzümle tek parça oldum. kendi kendime küçük yenilgiler vaad ettim. evet çalıştım. fevkaladeden biraz daha iyiyim.

o kadar güzel bir gökyüzü çizdim ki istesen de göremezsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder